reklama

Spoveď studenta.

Ehm……ehm.. Dobrý deň. Chcela by som Vám niečo povedať o sebe, pretože mám pocit, že musím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Volám sa Slovensko, mám trinásť rokov. Bývam v strednej Európe. Mám jedného rovnako starého pokrvného brata, ktorý býva odo mňa trošku na západ. Mám ho veľmi rada aj keď nie vždy sa ku mne správal férovo. Klasická súrodenecká láska. Mojím najmilším miestom, ktoré s celého srdca milujem sú Tatry. Odjakživa mám rada toto miesto, pretože to je jediné miesto, kde si môžem plnohodnotne odýchnuť. Hory, potoky lúky, miesta plné kvetov. Môj raj na zemi. Cítim sa tam výborne, pretože je tam zdravý a čerstvý vzduch, ktorý mi pomáha zabudnúť na všetky problémy, ktoré mám pri svojich trinástich rokoch so svojími nájomníkmi. Občas mi však vadia zvuky nenásytných píl a smrad spáleného benzínu. Čo mám však robiť, malá kozmetická úprava. Uvidíme dúfam, že sa to neobráti proti mne. Každú chvíľu musím s niečím zápasiť. Áno som mladá, mám však veľké vízie do budúcnosti, pretože nechcem aby sa moji nájomníci mali zle a nadávali na mňa. Preto aby som sa priučila novým trendom a naučila sa mať prosperujúceho ekonomického ducha, dala som sa na školy. Úspešne s malými zádrheľmi som so svojím bráchom a našimi kamošni z Východného Európy pred necelými dvomi nastúpila do školy. Všetci navštevujeme Európsku univerzitu /EU/. Moje terajšie výsledky nie sú bohvieaké ale dúfam, že časom bude všetko fajn. Môj sen je stať sa výborným študentom EU. Chcela by som ukázať celému svetu i svojím starším nafúkaným a zakomplexovaným spolužiakom , že aj ja som výborná študentka, že aj ja viem zvládať svoje problémy a ešte aj pomáhať tým čo to najviac potrebujú. Áno chcem sa stať výborným študentom , na ktorého bude celá univerzita pyšná. Pyšna na svojho žiaka, ktorý začal študovať bez študentských potrieb a štipendií. Chalani z krúžku sú veľmi dobrý študenti, mňa však profesori chvália na každom predmete. Som štastná. Super. Škola je úplne v pohode. Stála sa učíme nové veci, ako narábať s peniažkami, ako byť férový, ako vyťažiť s minima maximum. Vážim si skutočnosť, že som jeden z mála študentov z Východnej Európy, ktorý má vynikajúce študijné výsledky. Rozmýšľam nad tým, že učiť sa je krásne a napĺňa. Každý deň nové veci, informácie o ktorých som nikdy nemala ani šajnu. Prečo vlastne táto spoveď. Iba by som sa chcela poďakovať svojim nájomníkom, že ma poslali na cestu vzdelávania, že ma i seba posunuli vpred, že môžem rozvíjať všetky svoje predstavy do skutočnosti pre svojich nájomníkov , ktorých milujem a budem veľmi rada keď aj oni budú hrdí na svoju malú krajinku, ktorá sa snaží robiť všetko preto aby u nás vládla prosperita, spokojnosť, láska a mier.Ďakujem rodáci.

Michal Hric

Michal Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Michal, človek ktorý sa dennodenne učí, chybuje a miluje. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu